I don´t belong here.

Nu är minglet typ slut. Vi åt mingelmat och spelade upp till bevis vi brudar :) vi var..låt se..7 brudar tror jag. eller jo, eler nej, eller jag vet inte! Nej vi måste ju ha varit åtta, fast det fattar inte jag? Jo, det blir åtta. Det där var inte alls inteessant eller hur? Vi spelade bland annat en gren som heter genensama nämnaren, där skulle de komma ihåg alla ord med stavelsen is(de hade fått se orden förut alltså). Hanna(tror jag det var): korvbröd var med..men det kanske inte spllar någon roll. alla skrattar. Sara(tittar på kortet): korvbröd finns inte ens med här. Det var ju inte alls kul nedskrivet. Sen pratade jag och Agnes (Hagsund alltså) resten av kvällen om allt möjligt useless, vi spelade lite rockband (I´m a treeeee!) och lite sådant. Nej nu ska jag lämna er.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jaha, så vad är din MSN då? :P Och Sharon ja, hon är inte den jag trodde hon var. Snopet. Men hon är trevlig ändå. :)

2008-12-14 @ 00:08:13
Postat av: Sandy

Haha, det är nog ingen fara. :D

2008-12-14 @ 11:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0