nu börjar lucia!

Om några minuter är det lucia, när jag publiserar detta kommer det nog vara det. Annars blir det eet kort inlägg vet ni. Började som sagt dagen med falsksång och lussekatt, alltså jag har bara ätit idag. Repade låten med Romek och åt lunch, sen gicks det till sjukgymnasten. Vi gjorde massa övningar som gjorde att hon kom fram till att jag hade strama vader och dålig balans. Godmorgon! Sen blev det engelska som vi jobbade lite på och musik där vi bestämde att spela viva la vida med coldplay. Jago hc Stina ska sjunga, jag övertygade henne att sjungaa! På svenskan jobbade vi (eller inte) och sen hem. Vi (jag och Natta) åkte direkt till stan där julklapp till Sara inhandlades till extrapriiiis! Sen efter en snaaabb fika åkte vi hem och sen åkte jag direkt till Agnes där vi tittade på Björn Gustafssons dvd och idolfinalen. Jag är så avundsjuk på vispen att jag skulle kunna döö. Varför fick hon vara där? I alla fall. Nu är det lucia! Jaja. Björn var ganska rolig ibland men nu har jag sett för mycket. "varför vänder du så här?" "det är som om det finns en text som säger det!" (okej detta var bara kul om man visste att det var parlamentet). Och så har vi ju Annas hundra ytligheter. Anna: titta på den mössan? Jag(kommenterar idol): vad händer? Anna: det är som min gråa stickade mössa, men.. Jag: alltså jag menade programmet. Hon: jahaaa! Och så har ju laila somnat i sminklådan enligt dem, jag vet inte. Sen så ja nu ska jag avsluta. Godnatt och glaaad luciaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0