on a break

Jag är just nu mitt i ett motvilligt breaking dawn-break, för att spara denna fabulösa bok så att den inte rinner ur mina händer som kvicksilver eller något annat poetiskt. Lyssnar på I call it love med Anastaisea och det är en himskans trevlig låt som av någon oförlkarlig anledning får mig att tänka på en låt jagaldrig hann skriva. Bra det för den har patetiskt patetisk, men ja. Det var en jullåt dessutom..äsch, nog pratat om mig. Eller vem försöker jag lura, denna bloggen är ju för satan (nej Emma, du ska inte säga för satan så ofta) världen som jag ser den, den handlar om mig for goodness´sake! Ingemar kunde uttala urdet sake, det har jag nog aldrig skrivit på den här datorn. Konstigt. Oj alltså detta skulle inte bli ett så här utflippat inlägg bara så att du vet det, du okända läsare. Lyssnar nu sjukt otippat på I can do better med avril, inte riktigt den vanligaste låten spelad i min kära telefon. Men det är en kcol brud det där, för..inte satan. Men alltså bjebb. För urban säger vi då, som king urban skulle sagt. Fan, länge sen jag träffade honom. Har inte snackat med honom ordenlgit sen örebro, vad freaking dragiskt, vi är ju typ de enda blinda lundaborna! Tragic. Jag skrev dragiskt förut, det om någon är ju tragiskt! Äsch jag skriver ju bara nonsens, shit vad kul det var! Det var det nog ett tag sedan jag gjorde. Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på att skriva. Just det jag skulle klag aöver att jag inte kan klaga till mitt nästan-prov (läxförhöf på 13 freaking sidor) på torsdag, för jag har inte boken! Tydligen var det inte åttans bok som sb la in utan sjuans igen, så nu har jag två sjuan men hur ska det hjälpa mig? Alltså bjeeeeebbbb. Men ja hejdå alla små tingestar. Nej just det jag måste ju gratulera Honey men rebell som nu entligen revolterar mot "de stackars satarna"..alltså egentligen skulle jag ju inte nämna dem mer i min blogg, men detta är tamigfan ett undantag! hejaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0