they´ll say told you so

Idag är det en lugn lucia. Jag har ingen aning om vad klockan skulle kunna vara, men det kanske är förmiddag. Eller jag vet inte. Jag har absolut ingen koll. Jag har koll på att jag (av någon konstig anledning) lyssnar på one of those girls med avril och att jag skickar hello till onja samtidigt som vi diskuterar kapitel 22. Hon sa att hon ville ha mindre satan i det, den jäveln! Oförlåtligt. Bokens hjälte alltså. Haha, eller bokens badguy..beror helt på perspektivet. Moahahahaha. Okej ja jag är konstig, ja. Men ikväll ska vi ha luciamingel här hemma, massa konstiga människor kommer välla in och förpätst luften. Men då blir det inte så tyst i alla fall. Vet ni vad? Breaking dawn tog slut igår. Har ni någonsin hört något värre alltså? Nu ska jag faktiskt lyssna på our farewell med wt, det gör jag i princip aldrig. Den är nog tråkig, har jag för mig. Jag minns inte riktigt. I alla fall ska jag snart skriva en liten halv resension av breaking dawn och typ somna, godnatt. (inlägget skrevs faktiskt på förmiddagen, men det publiserades nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0