du försöker verkligen,va?

jag läser igenom Tildots historik från senaste tiden. och det otäcka är att nu är det omvänt. nu är det hon som försöker och försöker, och var gör jag. nothing at all. och varför inte detta? jo just därför att jag vet inte vad jag ska göra. för jag överreagerar nu åt andra hållet, som du ser så ska jag alltid överdriva. och göra allt såå jävla psykologiskt. och det gillar du inte, det har vi ju förstått.

förresten till sb, på hennes kommentarer om fika; inyr vet jag! :p whenever xD
well see you guys :D
/Emma den försökande förlorade författarinnan.

Kommentarer
Postat av: Tilda

det får vara hur psykologiskt det vill. jag saknar dig.

2008-02-07 @ 17:45:52
URL: http://tildahdenvilda.blogg.se
Postat av: Axel

Yes!!!
I´d realy like to see you soon!
In Lund or in sthlm?

2008-02-07 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0