"en pratkvarn som det inte går att få stopp på"

detta har Marie Andersson sagt till flamsMaja om mig! så nu vet jag vad folk tror om mig ^^. nu ska jag dementera några rykten här.
1) det går att få stopp på mig. jag kan prata väldigt länge--men det man missar är att jag slutar prata om man bjebbar på mig. Förutom om Heltssonbitchen är där.
2) Till mest Onja, jag är inte lättretad egentligen--jag låtsas faktiskt oftast.
3) jag är inte galen som alla tror, nej ni, jag är psykiskt instabil!
4) till alla skåningars försvar, skåne är varken perverst eller läskigt! ni bara säger så för att ni är sååå coola stockholmare!
5) jag är inte kär i Sirius Black. om ni fortfarande tror det alltså.
6) jag och Onja kan vara tysta. en gång var vi tysta i typ 45 minuter. smaka på den ni!
7) Jag är heller inte kär i Ingemar.
8) jag är inte siriusist!!!!!!!!!!
9) Det finns bara ett S i mitt namn, och det är den sista bokstaven.
10) jag tar inte illa upp om något av detta tas upp, jag blir bara en aning frustrated.

Så nu var jag utverderad!
/Emma den ärliga änkla ängeln.

Kommentarer
Postat av: Axel

Trevligt inlägg, fast rätt så misstolkningsbart...
Men jag skullle nog säga emot dig på rätt många av punkterna, ett exempel: ditt namn stavas visst med 2 S-Rävsås :P

2008-02-03 @ 18:00:54
Postat av: Maja

Men vad trevligt att du läser min blogg! Fast jag tror faktiskt att Marie har rätt, fast hon var rätt flummig själv. Väldigt trevlig person!

2008-02-03 @ 21:27:22
URL: http://reichard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0