fallna stjärnors löften

läser stjärnstoft nu, en trevlig bok det där. lika bra som filmen, toro jag..men lite för mycketi boken. filmen var såklart mer kompakt. Anyway så har jag haft Lisa idag, och haft flummiga lessons. på bilden hade vi lera och Yvonne tjatade om sina små lerbitar och sin volym. Det var mycket tjatigt, och jag utbrast till slut "jag håller på att krevera!" och då tyckte hon synd om mig. Lisa gjorde ett alien-huvud och hon hade kul. Sen på biologin pratade vi om ben.
Jonathan: alltså fuck alla ben, varför måste vi ha så jävla många?(utpräglad skonska)
haha, det var kul. sen så klippte jag mig idag, och jag blev snygg. tyckte jag. nej nu ska jag sluta blogga. för utom att jag ska bowla imorgon ohc det ska minsann bli trevligt. ska skriva på kap 2 nu.
/Emma den rena rasande ringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0