folket äger ju förfan!

Hej hondingar!
Nu har det varit melodifestival och vi har haft en flumkväll.
Sara: 10/4 är 5, va?
Sara: stockholm är dagens i-landsproblem.
Pappa: Nej, årets!
Här kommer min kritik.
Låt 1(Ola)
Lite för lågt för honom, händelselös låt och darrig röst. Du kan bättre, kom igen!
Låt 2(Lasse)
Rätt okej, inte bra, inte dåligt-jo, kanske lite dåligt ändå.
Låt 3(Nicolle)
Lilla ryska freak! Falsksång, dålig låt och varför varför är hon med? Inte ens kul ju!
Låt 4(någon kille)
Halvpoetisk, dålig och bra. Jimmy Janson var en kommentar också.
Låt 5(rongedal)
Tvillingar i falsett, jaadu..liked it! Snygg tonartshöjning och sånt.
Låt 6(Sanna)
Wonderful! Känsla, fin text och fan vad hon kan sjunga!
Låt 7(andra jeneragonen jag orkar inte stava)
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaahahahahaaahhhh!! Flummigt värre, skonska och systers absoluta favorit.
Låt 8(androla)
Androla som halåaren sa, ska vi tala om nu. Family comment: ?meeen, den här skulle vara dålig! Nu blir jag sur!? för, androlas låt var bra. bra, honestly!

Svenska folket ägde faktiskt idag och dessutom, var Björn inte så jätterolig, inte alls nästan. Så min slutresension är, bradåligt!

God natt eller kväll eller äh buenas noche från Ema the wannebe slagerkritiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0