hjärna av bly

jag är övertörtt, överförbannad på blogg.se och överirriterad på min egen stavning. jag har snackat med onna och axel, jag och onna bestämde oss för att åka till usa och se wt och välta ett bord över dem, och dessutom satt vi och sa namn till varandra helt osammanhängande. vilket fantastiskt nog är ett ord. Ronja förstår inte varför man måste vara tyst när Oliver James sjunger, sega unge! det måste man! nu ska jag skriva ett citat:
"no hugs. I´m brittish, we only show affection to dogs and horses."
ojojojoj, onda britter anfaller med buller och bång! just det, innan idag kom jag på att Ronja är sjukt skitsofren, och hur det stavas vet jag ej och like I care. det finns jag ver-ronja, jag vill inte se-ronja och den nyupptäkta invandrarronja. att det finns lilla och stora ronja har vi ju vetat länge. :D iaf jag. nej ska sluta nu.
godnatt mitt på morgonen, som Ronja ville att jag skulle skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0