is there anybody out there?

jag kommer inte klara att skriva om Kylie coh Satan och låta mig själv vara utan hela trean. Jag gör det bara inte. Jag måste, måste, måste göra det annorlunda. Men det kan man ju inte göra. Det är ju omänskligt äckligt. För er, ja, Inte för mig. Och det är perverst, och en bokperson till att kladda om, och det är absolut inte bra för mig att låtsas så här, och mitt psyke är fan illa ute nu. Och jag kunde inte bry mig mindre om det. När man rycker till och tänker att låten somewhere med wt är direkt till en från Satan, har det gått för långt då? När man fantiserar om att Sirius Black är ens pappa(och tror på det, några år sedan bara), har det gått för långt då? Svar ja. Och jag borde bry mig mer om det. Visst borde jag?

Kommentarer
Postat av: sb

Ja, jag är här! Och jag vill gärna ha dig här i verkligheten och att du låter fantasin bo på pappret. När ska vi fika?

2008-02-06 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0