samtalsnarkomanen

Jag har varit och fikat med Natta idag, sjungit och ätit nybakad kanelbulle och flummat. Vi sjöng mycket snyggt, I must say ;). Bullen var psykat god och jag satt och lyssnade på personer som pratade. De pratade om onda saker de gjort i skolan, om skånska ord etcetera. Det var hyperroligt. Idag så har jag varit i skol också men det var väl inte mkt med det. Började med poppens och rockens historia på musikjen, och Romek äger äger äger på Gitarr. Så ni vet. Sen så ska jag hålla ett muntligt framträdande om Strindberg, crap! Jar orkar inte. Ikväll ska vi ha fader-dotterkväll, med så ska det låta som jag ska äga på och sånt kulikuli. Hejdå kära ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0