sweet little misary

Nu sitter jag här och ska inge ett löfte, jag ska aldrig äta mer. Nu har jag ovanpå maten jag nämnt ätit popcorn och en påse fruxo. Maja vill in i mitt rum, dum katt. Nu när jag öppnade dörren kom så klart Lukas in. Jaja, idag så har jag då sett PS, I love you. Den var söt, sirapslen och lite sliskig. men rolig också, faktiskt. Sorglig? Litegrann. Inte mkt. Men jag slogs av en hemsk tanke, att man kan hitta någon ny efter sin soulmate, sin the one. Det tycker jag är slämmigt! Och han som alla gillade ifilmen, hade för mörk röst. killar ska ha ljusa röster och vara lite gay! inte maskulinitet, det är inte charming! :p jag är skum. Rubriken är en bra låt som jag hör lite här och var men inte hittar. Den passar mig! nu har jag läst i Louises blogg, det är Egoinas kompis och hon är still more flum. Eller hur man ska uttrycka det. Mer flum än det. Än Egoina. Jag kan inte skriva, jag kan inte tänka, jag kan inte leva! :s
Nu ska jag snacka om Luna Lovegood. Alla tycker hon är så cool för att hon står upp för sig själv. Jag däremot tycker hon är cool för hon säger alltid rätt saker på rätt tider.
"I enjoyed the meetings, too..it was like having friends."
Liksom!
nej nu ska jag vandra till min säng eller läsa Louises blogg, sitta och tänka på Satan och sånt patetiskt. hejdå.
P.S. I love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0