trying to find your home

Så idag har varit en låååång fredag. Den började med svenska då jag, Lisa coh Annika hade en diskution om att läsa med läpparna. Det gör faktiskt folk! vi funderade över hur slabbigt det är, och tänk om man har sår på läpparna? på tal om det, på spanskan:
"och jag tittar på dina läppar, Agnes."
haha. sen musik där vi sjöng bolevard of broken dreams, vilken jag sög på. Och Agnes skulle tillrättavisa mig, såklart. Sen tråååkigt engelska då vi bjebbade om charles dickens, och sånt shit. sen biologi, då vi flummade och som vanligt tjatade Christoffer om sin kebabb. And so on. på lunchen tråkade vi, interesting? after that var det spanska då vi bland annat pratade om ursäkter för att komma för sent. och andra ursäkter. en bra är:
"jag städar aldrig mitt rum. så igår tröttnade min mamma och städade. så nu hittar jag inte mina böcker!"
och så vidare. tråkig matte och flummig no. sedan åkte jag och bowlade jag med Natta, vi hade skitkul och sprang, sjöng och Natta ägde mig. bjebb. sen kollat på på spåret, flummat och existerat. see you!
/Emma den harhjärtade hårda handleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0