when we start killing

Hi there <33. Jag lyssnar som rubriken antyder på the howling, en bra och coolig låt må jag säga. Men frågan är om jag orkar lyssna ut den, eller om jag ska byta låt. Det är en bra fråga. Orkar det ej. Living in america blev det nu, en bra låt, mkt mkt bra låt it is. Nu har jag varit vaken i 3 timmar, haha, kul för mig. Har skciat kapitel 3 till alla trevliga själar som kan tänkas önska det. Det blev ett riktigt dåligt kapitel, I must say. Tildis commentar det nu, så snart blir det comments som trillar ned i min dator, vad trevligt.
Jag och Tilda hade en konversation inan idag om deprimerade människor. Jag insåg att jag känner "osnälla flickor", som jag döpte de till. Typ sånna som inte mår bra och sånt. Men jag mäter mig aldrig med Tildah, och jag är psykat orolig för att hon ska bli likadan. Intemin Tilda, typ! :p glömde säga, sick and tired med anastasia lyssnas. ska sluta bloggskriva och svara Ilda på msn.
hugs from lilla my, tildas nya namn på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0