and I am alone..

hejsan hoppsan lillebröder!^^
today is saturday, och vi redigerar för glatta livet. ikväll skall det vandras till bion, eller om vi bussar vet inte riktigt. the golden compas skall ses och vi får la se how that turns out. kollar på feltagningar för mor och systra ska hitta eftertextklipp. förresten, sb, kommentera oftare! hur går det för dig på ditt nya jobb? Agnes undrade ^^

förresten, lägesraport angående blackangel och övrigt shit däromkring. idag har jag haft en monolog i typ en kvart om ingenting. det började med att jag var ensam. alltså både fysiskt och psykiskt ensam. inga änglar eller annt som följde mina spår. tror jag iaf. så jag började prata till tystnaden, och så fortsatte jag med det. antingen är jag psykad på allvar eller så är krisen över nu. ingen vet, ingen vet. nej nu måste jag se så att de inte rivit min film eller något annat halvidiotisk.
/Emma den ensama estetiska elefanten(har öron som hör som en)

Kommentarer
Postat av: SB

Jag läser din blogg nästan varje dag. Ledsen att jag inte kommenterat. Saknar er allihopa. Hoppas att kunna komma och hälsa på snart. Jag har det bra på mitt nya jobb. Maila mig gärna. Ni har ju alla min mailadress. Kram SussiBanana

2008-01-21 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0