cause the world keep spinning round and round

kollat på hairspray nu med mor och syster. en bra men lite rörig och flummig film. gillade såklart det samhellskritiska, och jag mår uppriktigt illa av repet som spänns mellan de olika hudfärgerna när de dansar. men vet ni vad som äcklar mig? jo, att de svara verkligen verkar vara helgon. de svarta menar jag. de dansar och flummar och är allmänt lyckliga, medans de vita är bad ones för utom några stycken. sådant kan jag inte riktigt med. och varför varför ha en kille som mamman, det låter ju jätte-gay-vanning när de sjunger love duet! o well. ska inte skriva mera nudå.
/Emma den gäspande godisberoende grodyngeluppstopparen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0