jag lider av handsjukdom

m, det är något fel med min hand. den är minusgradskall. den andra är mkt varmare.

Iaf, igår såg jag, systra mi, Agnes(inte min Agnes utan systers) och mor, det var jättedåligt i år! Eva var ju stum för i helvete! nej sist var mycket bättre. anyway, sen spelade vi ett spel. risk på twisterplan med zoo-djur. unikt. jag blev kompis med Kalle kamelen och lejonet Stina, agnes slogs för taxen med mera. det var hyperkul!
Sedan för att dramatiskt inleda året fick vi veta att vår kusins x-fru har tagit självmord. vi känner någon som har tagit självmord. det värsta är att hela släkten avskydde henne. sist hon kom på tal var i vesjötta hos Pia då vi snackade skit om henne i prinsip hela kvällen. om man hade vetat liksom. då hade man kanske kunnat vara lite snällare. Fast jag pratade aldrig med henne heller så. Shit happens. kan man säga sånna dumma saker utan en blixt i huvudet? jo, jag kunde visst det. nu tänkte jag leava eder.
/Emma den kalla kuliga kolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0