längtans sorgsna suck

saker jag längtar efter just nu:
1) våren. doften av vår, ljudet av fågelsång, hela världen vaknar upp. lagom varmt.
1
2) nästa helg. Onja, kuliga personer, julgransplundring(m, vad går det ut på?) och singa med alla.
3) sommarens semester. en hyrd stuga, bad, kortspel/andra spel, eventuellt diktskriveri med mera.
4) marion. Mera marion-böcker, mera mera!
5) beundran. att folk tycker mitt nya hår är snyggt, och att de beundrar mig för annat. att jag är så självständig(vaffan får de det ifrån?) räknas dock inte.
6) chips och godis och annat onyttigt! jag är beroende.
7) mvg på prov, spec kemin som nalkas!
9) Dikter som jag skrivit, vill läsa de, inte skriva dem.
10) att kunna fullborda ett verk förutom vsd och kam.

nästan en romantitel det där i rubriken. eller en dikt. will maybe make a try? ikväll isf.
Idag firade jag Satan genom att äta årets första chokladboll, gå till stan och prata med Natta på 90 minuter. efektivitet. Vad natta sa om mitt hår? inte mycket. när jag väl sagt det sa hon "åh, fint..". jag som hade velat ha beundran :/. anyway. vi ska som ni ser hyra stuga i sommar. trevligt ska det bli, om man inte hade Lukas där. Lukas är helt okej, men jobbig är han sannerligen! nej nu har jag nog bloggat klart, havn´t I? Nej nej, jag måste berätta om mitt nyårslöfte. Att skriva varje dag. Det har Ebba också nämligen. det ska jag göra. och blogg räknas inte så där har vi en bonus. That ägs!
hejdå alla helveteshundar.
/Emma det längtande löftesgivande lövet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0