shit just keep on happening.

Tänk att världen inte gått under än. Att den inte spräkts och förvandlats till kletigt, varmt stoft blandat med magma. Tänk om de fyra elementen gör uppror? tänk om de gör revolt mot människorna? Ja då splashar alltihopa. Och det var ju jävligt synd för människorna då. Men shit happens. Ofta happenar det faktiskt.

Nu har jag varit vaken i över två timmar. Och syster har inte orkat dra sig upp ur sin högst obeddade säng. Sånt händer ju också. Bjebb! Just det kom på en sak om bjebb men det skiter vi i att förklara för eder. För det är högst ointressant. Nu uppsteg min syster och snart skall jag intaga frukost som min mage skriker efter att få intaga. M, jag läser om folk för 500 år sen, märks det?
/Emma den hungriga harhjärtade husmusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0