självförakt

gissa vad jag just nu är i färd med? att äta chips. helvete för mig. jag har nog gått upp 8 kg detta jullovet. hell. imorgon ska jag träna, det lovar jag. det har jag bestämt mig för. men idag har jag iaf gått till stan. och ätit chokladboll. :/ jag måste bli nyttigare nu nu nu. men jag kan inte motstå det. help me nownownownow! vem som helst!
Jag avskyr att leva det gör jag verkligen. it sucks. life sucks. hatar livet, livet är fan riktigt svårt att leva. om man bara slapp oroa sig för sin vikt så hade allt varit bra..men så lätt ska det väl inte vara. Det är svårt att existera visste ni det? och nu ska jag sluta blogga.
förresten! Ronja sa att vi visst inte ska spela singstar utan bara sjunga karaoke. men det räcker ;)
/Emma den flottiga fåniga fettfläcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0