who is the master of flum?

I am! No. Men det borde finnas en tävling i flum. Då skulle jag, Onja. Linnsie, Axel, Axel, Maja, Rena, Sara, Sandra, Hannah, Tilda och alla andra tävla i flum. fan vad kul det skulle bli. snart alldeles snart ska jag på skrivarkurs, och sen ska jag inte göra mer än det. Igårkväll hade jag konversation med först Onja Rena och Axel, sen Onja och Axel och sen enbart med Axel.
Ronja: Vet ni vad Emma ska göra i heljen?
Alla inklusive mig: nej?
Ronja: hon ska till stockholm.
Axel: ja!
Rena: ska hon?
Emma: ska jag?
det var kul faktiskt. nu ska jag inte blogga något mera tror jag.
/Emma den galnande gamla gangsterbitchen.(vad en gangsterbitch är? fråga Asrár, hon vet..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0