beautiful disaster

Nu tror nog folk att jag lyssnar på beautiful disaseer med Kelly Klarkson, men så är inte fallet, jag lyssnar på under my skin och lever. Nu har jag varit på stan och uträttat ärenden med mor. Allra först köpte vi presentband till the wedding och hittade Johanna, Odas och Lukas syster som jag nämt någon annan stans någon gång, där inne. Hon var glad och uppåt som alltid och man blev glad. Sen vandrade vi till Wedins av någon udda anledning och där fann vi en vit nätväska som vi båda blev kära i och som snabbt införskaffades. Sedan gick vi till Anita och klippte oss. Det var hemskt för jag hade kjol och därför fastnade jag i stolen, det gjorde onteatt resa sig upp kan jag berätta. Ja sen köpte vi hårfärg till mamma och jag tyckte att hon skulle färga håre rosa, hade nästan övertalat henne men hon vägrade. Fatta vad coolt det skulle varit! Well sen gick vi och köpte glass och sen åktes det hem. Vi lyssnade på underhållande radio, det var två tjejer som satt där(fast vad tjej2 gjorde där vet vi ej). Tjej1: Ja, om ni är intresserade av friidrott. (har berättat om ett program och tänker nu fortsätta) Tjej2: Nej. Ja ni kanske inte förstår hur jävla kul det var men hududsaken är ju att jag förstår det, tycker jag. Nu har vi även spelat rock band, ett himskans flummigt spel där man spelar musik då. Jag skulle sjunga men jag kunde inte låtarna så jag bara gissade litegrann och halkade upp och ned i tonen. :) men där var ganska så bra låtilåtar. Säger vi. Snart skall vi äta fisk och potatis och remoladsås och ha en trevlig familjestund säger vi i alla fall. Mycket roligt. Men hej då i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0