Bloody hell!

Nu har jag gjort några saker sen sist. Bland annat har jag babblat med Rena i tfn och det var roligt, fast vi var lite för seriösa för att det var normalt. Sen har jag badat, ätit kolpudding och tittat på hp 4. Den var redigt bra som alltid och vi skrattade himskans mycket. "Nobody could possibly figure that out. That´s completely mental!" hahahahahahahaha. Sen har jag och far letat efter musik och hittat cranberries sångerskas soloskiva, men vi visste ju inte att det var hennes skiva, vi sökte på simular to cranberries och då fick vi se något som hette dolores och lät bra så det blev en surprise. Äsch detta inlägget blev inge bra tycker jag. Vad tycker ni? ;) kommentera lite mera, Nessa is falling, falling, falling..

Kommentarer
Postat av: A

Shit, jo jag minns :) Längesen var det, men man försvann ju typ från TSRFC efter att sjunde boken kom ut...

2008-07-28 @ 17:14:34
URL: http://aadvertisingspace.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Jaha, får väl kommentera lite så Nessa blir glad. Ja, fjärde filmen är rolig, speciellt när mcgonagall dansar med Neville.

2008-07-28 @ 20:20:24
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0