datorer

Datorer suger, de mInte ens vet jag om det här inlägget blir skrivet, men det lär jag ju se. Ikväll blir det gospel på karnevalen obbar mig grovt. Just nu håller min på att instalera word och fråga inte varför. och sen jass och det kan vi ju titta på och sen får vi socker haha. Isch vad sur man blir på ingemar för övrigt. Och jag älskar den här boken jag läser men den är så hemsk. Men allt det där visste ni la redan. Ja jag erkänner jag har himskans lite att skriva. men det ska kanske bli så att efter blindttäffen ska mor och far åka ptll finland oc h syster ska på läger, roligt, jag får vara själv! Kulikul. Men då måste säkert mormor vara med soh sånt, frustrearnde, wanna be alone! Jaja jag lyssnar på snowwhite kween och det var nog det mest intressanta jag kunde klämma ur mig är jag rädd. Äsch nu lyssnar jag på where will you go och jag hatar min dator och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0