easy silence

Lyssnar på dixie chicks och sitter ute och solar eller inte har himskans tråkigt. Detta inlägget känns sjukt konstlat och konstigt. Som om jag är en sånn som solar liksom. Det mest intressanta jag skulle kunna säga just nu är att det kom en vind nyss som var kall och trevligt. Min dator är varm och jag tycker denna låt är himskans tråkig. Jag valde nu att lyssna till wicked istället och det var ju himskans kul men fan vad varmt det är här. Jag vill inte göra detta men grejen är att det finns inget annat att göra så jag kan ju lika gärna göra detta som att inte göra ett skit någon annan stans. Men det är nåra timmar kvar tills kusinerna dyker upp och det gillar vi mycket mycket för då har vi något att göra min skugga och jag. Jag hatar tråkiga dagar och vet ni vad jag hatar mest? Att jag är jå dum att jag bloggar sånna här dagar och skyltat med min tråkighet så alla ser hur lite liv jag har! Bjebb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0