en lista utan radbrytningar som kommer se hemsk ut men det ögö inte ett skit för jag är så bored.

Jag har: XSnott den här listan från någon, från Vispens blogg, hade booooooooring. rökt en cigarett, why? Snusat, stinker äckligt som fan nu. varit full, utan dricka, räknas det? varit hög, hade varit skoj ju! Nämen.. hånglat med någon av samma kön, naj! Hånglat med någon av det andra könet, naj! varit kär, afraid not. X blivit dumpad, av någon gås X dumpat någon, Mr malmkvist inför folk. fått sparken, måste jobba först, hade varit kuli. x rymt hemifrån, med min kompis när vi var kanske åtta, det var roligt. haft känslor för någon som inte känt samma sak, nope blivit aresterad, nep hånglat med en främling, m..nej. Xgått på en blinddejt, översätt till svenska=blindträff=dålig humor X ljugit för en kompis, det kan jag säkert ha gjort någon gång men det är inte ofta jag gör det. varit kär i en lärare, bara i tof…hahahahahahahahaha.. X skolkat, från en syslöjgslektion med Monica;) sett någon dö varit kär i en av mina internetkompisar varit i Kanada X flugit ätit sushi, varit i ett våldsamt förhållande tagit smärtstillande X älskar eller saknar någon just nu legat på rygg och sett molnen flyga förbi X gjort en snöängel, kanske någon gång haft ett te-party byggt ett sandslott X hoppat i en vattenpöl hoppat i en lövhög åkt släde fuskat när jag spelat spel, jag är en dålig förlorare men fuska, naj. X varit ensam somnat i skolan/på jobbet, nästan använt ett falskt id tittat på en solnedgång varit med i en jordbävning X rört en orm sovit under stjärnorna X blivit kittlad blivit rånad X blivit missförstådd tagit hand om ett råddjur/get X vunnit en tävling, idol i Örebro och skolsaker och sånt. X gått mot rött, säkert. blivit avstängd från skolan varit med i en bilolycka haft kramp X känt mig som en utstött ätit ett helt glasspaket på en natt dansat i månljus X hatat mitt utseende, ibland varit vittne till ett brott varit besatt av post-it lappar gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna X varit vilse, det händer ganska ofta. varit på andra sidan landet X simmat i havet gråtit mig själv till sömns X lekt polis och rånare, det gjorde jag alltid med mina eldre kusiner för länge länge sen. X sjungit karaoke, det är hur roligt som helst! betalat för mat med bara myntt gjort något med mig själv som jag inte borde ha gjort X busringt X fångat en snöflinga på tungan, snö är gott ju! dansat i regn, låter romantiskt skrivit ett brev till tomten tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om blåst bubblor X gjort upp eld på en strand, inte själv. förstört en fest X åkt rullskridskor Xfått en önskan inslagen X burit pärlor hoppat från en bro Ätit hund eller katmat , sagt till en främling att du älskar honom/henne kysst en spegel X sjungit i duschen, nästan alltid. X burit en svart klänning drömt att jag gifter mig med någon limmat fast min hand i något fastnad med tungan i metall kysst en fisk varit en cheerleader suttit på ett tak skrikit så mycket att jag inte fått luft byggt en kärra pratat i telefon i mer än 6 timmar, Ronja säger åtta, jag säger nej. stannat uppe hela natten inte duschat på en vecka X plockat och ätit ett äpple direkt från trädet klättrat i träd X Klättrat i berg, nästan haft en träkoja X är rädd för att titta på skräckfilm ensam, jag tycker inte om sådana filmer. X tror på spöken, kanske burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger, de bär jag ändå. spelat kyckling blivit puttad i en pool med kläderna på X blivit tillsagd av en främling att du är vacker, i turkiet X Blivit tillsagd av en lärare, for sure. brutit ett ben brutit en arm fångat en fisk och sedan ätit den fångat en fjäril X skrattat så mycket att jag grät, lite tårar i London när Sara sjöng i natt jag drömde. X gråtit så mycket att jag skrattade, jag skrattar alltid åt mig själv när jag gråter. X haft en Britney Spears-skiva, har några på datorn säkert. X glömt någons namn, kanske sovit naken X svimmat, rekomenderas inte X gråtit på tunnelbanan/buss/spårvagn/tåg, många gåner när jag var liten snattat pratat med en främling i mer än 5 minuter spottat på någon jag ogillat hoppat fallskärm X varit otrogen, var ihop med vr malmkvist och en annan kille samtidigt. De var också otrogna så ja. X varit svartsjuk, det ska man kanske inte vara och jag försöker att inte vara det. X jag kan skriva utan att titta på tangenterna, inte när jag tittar på dem dock. X sjunga en låt för nästan varje tillfälle varit på hockey varit på fotboll X slagit sönder något sett Lutande tornet i Pisa varit uppe i Eiffeltornet varit med om en brand simmat under vattnet mer än 20 meter opererats X ätit bulldeg/pepparkaksdeg så att du fick ont i magen, säkert träffat en kändis, jag skulle vilja det! kört för fort X varit med i en klubb/förening X sträckläst en bok X varit i en annan världsdel X tagit mediciner hackat en dator X blivit tagen för en annan person

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gå med i Gratisbio och tjäna ihop poäng till antingen biochekar eller presentkort på t.e.x H&M eller Siba m.m http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50090

2008-07-23 @ 11:58:40
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Vispen

Det var jobbigt att läsa listan utan radbrytningar. Du har ju tagit vissa av mina meningar ju men du kanske tycker samma sak som jag. Coolt att du har vunnit idol, grattis!

2008-07-23 @ 18:25:11
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Beelzeboss

not in my mind

2008-07-25 @ 12:52:57
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag tog den där listan av en jag känner, Vispen tog den av mig, du och en till, minst, har tagit den från Vispen =P

kul va?

2008-07-25 @ 18:33:24
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: RonjaR

Haha, jag ha gjort mer än dig... jag har levt mer!

2008-07-27 @ 16:50:19
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0