Gonna set the night on fire!

Ja nu har jag ätit tackos och tittat på the golden compass, vilket som sagt är en bra bok och film. Nicolle som mrs caulter är skitbra och hon som spelar lyra är bra också. Mrs caulter fick många namn från mor, apbruden (hon har en apa) och tantan. yorek byrnisson fick heta jorgilorgi för hon fattade inte vad han hette. Lite seg. Sen har jag lärt mig att gospla, alltså ta gospelsteg och klappa rätt. Tydligen så klappade jag fel, jag klappade tydligen som små barn. Jag fattar inte varför man måste lära folk något som barn och sen något annat när de blir eldre, för att sätta det i steg. Så irriterande! Nu sitter jag på mitt kalla (for once) rum och lyssnar på my last breath med evanesence, bästigaste. Nästan. Men imorgon blir det gospel all day och det är la trevligt. Säger,vi. Nu sjunger jag james blunt och det är kuli. Eller rätt tråkigt, faktiskt. Nej nu lyssnar jag på no good deed och tänkte bli sentimental men det går dåligt. Jodå, den här låten är perefekt för att göra mig sentimeltal. Och tänka på de fyra och vilja. Ibland får jag krupp när jag inser att jag aldrig får prata med dem! och hahaha det där kan misstålkas så roligt man kan ha det då. Tala då för fan, tala. Okej nu bråkar jag med folk innan de saktt något, amen skitbra då. Skitbra verkligen! "One question haunts and hurts, too much, too much to menchon. Was I really seaking good or just seaking atension?" skitbra text. Man förstår onda människor när man hör den. Ibland förstår jag mördare och sånt. Som Katarina Bredow så vist sa, alla har en liten mördare inuti sig. Aldeles nyss nog ingemar men vi väckte honom igen och inlägget hade inte försvunnit. Nu lyssnar jag på hypnotised med sofia, den enda låten från melodifestivalen jag har på min mp3, från något år. Det spelar ingen roll hur bra låten är, jag lägger inte in den, vägrar bara lägga in komersiella låtar. är det en rädsla för att bli som alla andra, kanske? Så är det nog, sånn är jag nog. Jag vill inte att folk förväntar sig siaer av mig, ska alltid ha det my way. Eller också ingen affair. Nada. Nu slutar jag med stand my ground, passande nog, if I don´t make it someone else will och see you suckers jag älskar er litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0