i paradiset

Hej hej, läser paradiset och lever. Igår var vi i stan och jag köpte present till syster och vi åt glass. Jag åt päronglass, smakade konstigt. Nu skriver jag nästan som vispen, bara för jag läste hennes blogg nyss. Frustrating enough! Men det jag mest skulle göra var att skriva ett par citat som min galna family har sagt. Det är faktiskt hemskt underhållande att umgås med min familj, de säger så sjuka saker. Som här till exempel. Pappa(skrattar lite): Sara frågade om några kort var från vår brölloppsresa, men nej sa jag, där är ju Gudrun och dem! Mamma: Men Niclas..det där var vår brölloppsresa. Pappa: ja just det, vi cycklade dit va? Mamma: M, nä. Pappa: Men det du menar var väl i turkiet? Mamma: Nej, då var ju barnen med? osv. hemskt underhållande. Dessutom Saras smarta citat, vi sitter och gör inget. "nej din björn, ät inte min gås!" o yeah hon är sååå normal. Nooot. Nu har jag himskans tråkigt och vill sova men det slår mig att jag inte orkar. Snart ringer mor och väcker mig. Lite lagom onödigt. I tisdags började mor och far med GI-metoden, så vi har ätit kött och gurka i tisdags och torsdags. Hemodlad gurka, smakar mycket gott. Köttet med. Så det blir mkt mkt ronjigt med kött och gurka. Nu funderar jag på att sluta blogga, jag är trött så det sticker. Det kan man vara, japp. men see you never.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0