it´s like a demon I can´t fase down

Gospel, dear gospel...där är den som alltid. Sjöng konsert idag, gick bra. Första låten, I love to prais (nja, stavning?) him är sjukt bra och Lena, våran solist var skitbra och jag älskar den låten för den är så ösig. Sen sjöng vi kyriet för att visa hur väldigt oösiga vi är och Emieie sjöng fel text och Emelie och Emma sjöng perfekt bra i sina stämmor och man bara dog. Sen o guds lam, där sjöng jag, Sara, Samantha, Agneta och benkt-Arne solona. fast Agneta flöjtade bara på det andra sjöng. Mitt solo gick bra, Saras med, inte de andras. Tyckte jag då, men det var ju min åsikt. Sen sjöng vi lord i lift your name up high och sing it with joy, i vilken den Emma wailade helt underbart och bara var bäst. Tyckte jag, dock bra jag, haha. Och Moniqa. Sen så sjöng vi o happy day som extranummer och det gick ju det med. Men publiken sög och bara satt och sov och presten var boooooooooring och grejer. Så otroligt trist. Sen innan konserten gick jag och Sara på vandring med mor i döda Landskrona. Vi kom på att barn inte kan vara rädda för utom i grupp. för man kan inte säga ett rätt barn. Det går inte, det är inget ord, tycker vi. Jag och Sara gick till affären, vi fick inte köpa choklad (fläckar!) så vi köpte "karameller", men vi visste inte vad det innebar så vi köpte gott och blandat istället. FAst vi kallar det för äckligt och blandat, roligare. Undrar om någon kkulle köpa en sånn påse, äckligt och blandat. Någon sjuk jävel skulle nog göra det, för att se hur det smakade. Ja Rävås skulle säkert. Förresten så skulle jag vilja ge er en upplysning, imorgon fyller jag år och jag vill ha presenter. I vilken form does not matter men present ska jag ha från alla som vill leva vidare. Jag mordhotar er, reagera! Fatta jag utprässar er! Ja men reagera då för satan! Just det ja, har ju inte publiserat elendet än. Nu spelade jag dummare än vad jag är, helt sanslöst dumt gjort. Nej nu har jag tråkigt och ska nog sluta med detta konstiga inlägget, eller vad tycker ni? Ni har ändå ingen åsikt för min blogg är ingen demokrati. Det är en diktatur där jag och tyrannen Nessa styr och ställer, bara aå att ni vet! Så obey me! men see you jag är som låten i mina öron säger, sexo single!

Kommentarer
Postat av: Vispen

Hej, vad roligt du verkar ha haft på konserten. Men tråkigt det där med publiken och prästen, det är ju publiken som gör det roligt, de bidrar i alla fall till det.

Men vad bra att det gick bra för dig att sjunga. Jag vill höra dig sjunga snart, Gabriellas sång eller gospel för jag har typ aldrig hört gospel.

Hoppas att du får det bra i stugan som sdu skulle dit och ha en jättebra födelsedag!

2008-07-07 @ 15:47:32
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0