jävlar..

När jag skulle trycka på nytt inlägg råkade jag trycka på "ta bort blogg". Det var nära ett mitt verk försvann! I alla fall, så var det ju inte det mitt inlägg var tänkt att handla om. Varenda morgon den här veckan vaknar jag av att pappa väcker mig, på ett intressant sätt. Han släpper in Lukas i mitt rum så han flyger upp i min säng och landar på mig! Ja men underbart, då. Så gissa vad som händer? Jag somnar om, varje gång! Fast sen drömde jag iofs att både Rena och Ronja var gravida och födde barn. Det var helt skumt för de blev gravida (fråga inte hur) ´samma dag som barnen föddes, nästan. Odd. Jag tror Ronjas barn hette Jane, eller Anne. Ja jag har skumma drömmar, det visste ni väl redan? Jag kan komma på många fler drömmar, vet ni :). I MORGON ÅKER VI, SÅ JAG SKA SPAMMA MIN BLOGG I DAG (MER ÄN VANLIGT) SÅ ATT ALLA SAKER FRÅN FÖRRA VECKAN FÖRSVINNER. Om det går, så blir alla glaa. Usch nu måste jag nästan sluta skriva, för jag känner att de ord som kommer i dag är ytterst nödtorftiga. Ja hej då jobbiga gåsungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0