life is life

Har varit vaken i någon timme nu, sömtuta! Sen så överraskade min mobil mig med att, hör och häpna, ringa! Det var min kära vän Rakel som ringde och skrämde livet ur mig, roligt! :) man blev ju mycke glad. Vi kom inte fram till ett skit för utom att hon kanske ska vara ledare på sikar nästa år och det är ju vääärsta läskigt att vara ledare tycker jag. hade jag nog aldrig ställt upp på tror jag. Eller kanske om jag fick en storgrupp eventuellt. Men man måste ju vara sådär självstädnig och annat skit om man ska kunna ledsaga folk. Njej tack för mig. Jag står över. Men snart, typ nu, ska jag till nova med mormor och syster och det ska bli himskans kuligt. Shopping + fika är utlovadt ch det är även vad vi ska utkräva. Fikat speciellt, det vill vi ha :) fika is the shit vet du. Men på nova har de bara typ espresso house och sådant skit, men vi klarar oss la på det med eller vad tror du? Nej måste nog sluta blogga nu men låt Nessa se månen while I´m away.

Kommentarer
Postat av: Mariama

ha det så bra

2008-07-08 @ 12:56:31
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Vispen

Åh, jag saknar Rakel men vi träffas på alnön i alla fall. Jag skulle ha åkt till henne i helgen men så blev det inte eftersom att jag fick en lapp från ett ussläger som jag inte kommer ihåg att jag hade anmält mig till, jag hade inte gjort det! Det var jätteskumt att lappen kom, seriöst.

Sedan ändrade rakel datum för sin fest också, annars kunde jag ha kommit!

Men det är aldrig någon som ringer mig ju, det är jättetråkigt!

2008-07-08 @ 18:36:16
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0