like the ocean ot the sunrise

Nu är jag hemma från segelstorp, det blev två nätter ist för en, lite irriterande kan jag ju tala om. Bloggen ropade ju på mig! However så tar just nu heavy on my herat slut, lyssnar på Annastasia denna fredag då jag just ska börja med segelstorpsraporten. I do börjar jch jag trar igång då ja. Vi åkte dit och fikade på himskans goda bullar. Redan från början insåg vi att det skulle bli lite galet, upphopve var Lukas och Lukas. Den första Lukas, vår hund, sprang runt och skällde och hade magproblem som Lukas bör. Den andr aLukas, en femårig krabat skrek och hoppade runt han med. "Hej Lukas, här är den! Lukas!" ropar han. Ja ni kanske inte förstår det roligarmen jag gör det. Well sen spelade Sara och Agnes chack vilket också var roligt. "Jag har ditt torn." säger Agnes ödesmättat. Sen började vi bjebba om huruvida det hette löpare eller skräddare. Skräddare, vadfan är det? :o men jaja sen åt vi kanske och sen snackade vi skit till typ två eller ett på natten. Vi babblade om barn och andra vuxensaker, men det var ändå rätt trevligt. Well sen sov vi. Ok detta blir inge kul att läsa. Iaf igår så vaknade vi och gick upp, då hade klockan blivit halv elva och jag hann knappt äta frukost förrän stranden stod på chemat. Nu har det ju blivit varmt och soligt och grejer! :) men igår var jag trött och en massa sand överallt och saltvatten gjorde inte min dag bättre. Just det, glömde skriva att jag lyssnar på maybe today efter left outside alone. Jaja men sen kom vi back och åt lunch, äcklig spagetti som varit i ugnen. Sen så låg jag i hamocken och lysnsade på en bok pappa gav mig att läsa. Den handlar om en bar där det är massa psykade människor. (lyssnar på rearvive, fantastisk låt.) där fanns en död man som dessutom är ett geni, internet personifierad, en kille som brände penkar och en annan som inte kunde känneasmärta. Killen som brände penar var cool, han brände nvå milioner dollar för att inte få inflasion. Men sen ändrade han sig, konstigt. ;) eller inte. Den är som liftarens guide till galaxen, bara det att den innehåller iq. Med andra ord nästan motsatsen. Well sedan åt vi mat och Lukas läste, som i onsdags, godnattsaga för hunden lukas ur en bamsetidning. "Lukas, hör nu på när Lukas läser!" han läste väldigt konstigt, hoppade över massa saker och så. Jag förstod inte att det var bamse förrän Sara da det till mig. Sedan så gick vi och badade, eller Anna Agnes Sara och Oda fick bada och jag gägrade. Men sen begravde de lukas i sand (människan) och spelade boll också. Sen snackade vi lite också. Agnes eller någon: Tänk om man hade fyra armar, då måste man ha svårt att röra alla. Anna: Men utomjordingarna har ju det. Då halkade vi in på rymden och dessa två dialoger kom upp. 1. Sara: Det finna nog inget liv i vintergatan. *instämmande mummel* Sara: Nej vänta nu, vad är vintergatan? Jag: En galax. Agnes: Det finns nog inga i vårt solsystem. Sara(efter att jag snabbt förklarat skillnaden mellan solsystem och galax): finns det mer än vårt solsystem! 2. ASara: Det kanske är björnar som går runt och pratar. Agnes: Ja eller lejon! Oda: Daggmaskar!! Haha. Well efter det så hände faktiskt inte särskilt mycket. Just det! Anna: Ja, Disa sa också det, att hon ska gifta sig med en japan så hon får kinesiska barn. Man kan undra hur hon ska lyckas med det va? ;) jag är rädd att vet var det. Nej just det. Vid breakfast idag snackade vi om alla konstiga fester mamma och pappa varit på, ,eller mest bröllopp eftersom de ska på ett imoroon. Trea kom Henrik och Lindas som nästan var ett överraskningsbröllopp. Det skulle vara ett fop och så skulle de överraska med att gifta dig. Då kom de plötsligt på att nu får de ju inga presenter! Så de spret ut det som ett litte tyckte liksom. Helskumt. tvåa kom tomas och Dinas då de fick skåla i tomma glas för att brudens föreldrar var nykterister. Inte ens vatten fick dem. Well sen så var det ettan, Joikim och Kajsas. De flesta gästerna var Kajsas kompisar från psyket (det var hon som tog självmord, minns ni? Kolla på januaris inlägg annars.), någon hade stålbrynja, vi skulle ha mat med oss men vi fick ändå mat och det regnade och hälften av gästerna uteblev. Och sen var både Joakim och Kajsa med och det gjorde det ännu konstigare. midsommar dag var det också. Well nu måste det väl vara nog ändå och jag slår vad om att det här inlägget blev kortare än vad jag trodde. Men hejdå kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0