o happy day

Nu har jag varit i landskrona once again. Gospeln gick skitbra, mkt mkt bättre än sist. Klättringen på o happy day gick bättre och solot gick med bra. benkt-Arne var sjuk eller nej men han kom inte så vi bestämde oss för att jag och syster skulle ta sista vändan tillsammans. Lycka. Det gjorde vi också, roligt. Sen efter gosplen gick vi runt på karnevalen och åt kyckling och nudlar och drack underbar cola. Jag vill gifta mig med coca cola. Vi fick rättvisemärkt choklad på gosplen men den var mörk och äcklig. Men här har jag marabou dajm och jag funderar på att öppna den. Men det får jag inte. Kan äta det imorgon, ju! Men på lördag är det stugan och det är skitbra. Just det, ska försöka återge ett mail från pappa till hans arbetskamrater. "Jag tar semester nu och om ni vill kontakta mig kan ni ringa (nummer till it-gården och andra folk). Jag kommer att vara här (bild på stugan). Min mobil kommer att vara avstängd och om ni tycker att jag måste bli informerad så kan ni ringa min fru, så kan ni ju förhandla med henne om huruvida du får prata med mig." haha mamma tänker förhandla sig till en usa-resa. Förresten är jag och Sara hemskt coola. Först när vi sjöng i bilen sjöng jag tjejtonart och sara killtonart, sen plötsligt bytte vi. Haha. Sen tog vi reda på att det var 469 ord i agendan på gospeln. Jaja. Men hejdå nu detta inlägg blev tråkigt och kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0