Painted by numbers..eller något..

Ja den låten lysnsas och jag borde verkligen inte skriva sånna här meningslösa inlägg. Men denna låten är nästan helt underbartoch idag har jag inte gjort ett skit utom att skriva på tof. Ni förstår, för två år sedan, v 31 06, skrev jag 9,5 kap på kam. Så jag tänkte fira med att skriva mkt denna veckan. Det går himskans dåligt, men ett kap är ute till beskådan till de fem människor som får tof. Alla andra får det inte och vet förmodligen varken vad tof eller kam är, kanske inte ens vad vsd är. Lågutbildade folks. Om ni inte heller förstår något när jag säger att jag lyssnar på rearwiev, då är ni riktigt borta och har dessutom inte ens läst min blogg. Okej, jag ger mig. Jag försöker bara lära mig att vara lite hatisk mot människor för det säljer har jag märkt. Haha jag ska ska ska bli en känd bloggare. Eller då måste jag nog skriva åtta inlägg om dagen och för att kunna göra det måste jag först och främst ha kompisar som säger konstiga saker (det har jag redan) och secondly ett liv(fan, där sket det sig, inget liv). Så vad gör man. Skaffar ett liv? Nej, för jobbigt. Blir modebloggare? Nej, för patetiskt. Skita i alltsammans och hoppas på ödet? Lät skitbra tycker jag :). Jag har förresten glömt kommentera hur flum det är att jag har fått en kommentar av Ronnie. Det är faktiskt en aning läskigt kan jag då upplysna om. Nej nu ska jag nog sluta blogga och typ smälta bort var min tanke.

Kommentarer
Postat av: anda/satan

haha idag i norrköpings tidningar stog det om kevin/svampen haha det var så fucking töntit! hahaha du borde läsa det!

2008-07-29 @ 14:00:16
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: Erik Keding

Bli modebloggare, det löser allt! haha

2008-07-30 @ 15:22:23
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0