sooo not complicated babe

Lyssnar på complicated, hittade första skivan på datorn, great surprise. Ja, min mobil funkar nu, yey! Iaf så har jag haft en great day på ikea där vi har köpt lampor och annat mojs och dessutom bestämt vilken soffa vi ska ha hemma. Tänkte först på en orange grej men den var hård, synd, fatta vad coolt! Rolig dialog på lampavdelningne. Sara: Du pappa, du vet den där lampan som inte är den vita som kan bli blå eller den blåa som kan bli vit och som först var min sch nu är mammas och ska bli Emmas? Pappa: Nej. Jag: Bara för att du inte har haft den. Dessutom åt vi köttbullar och chokladmoss och grejer som man ska på ikea. På vägen hem sjöng jag och sara within temptaiion, eller nja, sjöng är väl inte rätt ord. Tränade på vår sångvalska, kom vi på att vi gjorde. Ni skulle ha hört oss. Nej förresten, det skulle ni int.. Nu kokar vi sommarsaft med massor av vinbär, lite krusbär och lite hallon i. Ikväll kommer Ia och Jonne hit och vi ska snacka lite skit men sen ska kanske jag och Sara åka på bio med Johanna vår kusin och titta på Mamma Mia igen men vi får se. Nehe, nu kom pappa in och sa att vi inte skulle på bio i dag utan få fredag.Nu lyssnar jag på inosence och min dator la sig helt plötsligt på stangdby i äka bråkig dator-anda. :) Fattar någon hur jävla lycklig jag är just nu över den här dagen och allt möjligt och fan vad jag älskar att vara lite produktiv ibland. It´s so beautiful it makes you wanna cry, som låten här säger. Å shit vad jag gillar denna dagen den bara går perfekt. Nu har jag två och en halv timme kvar tills de kommer, vad ska jag ta mig för? Har örerdriven energi och skulle kunna designa ett hem eller något right now bara på ren energi och efektivitet. Eller nja kanske inte. Anyway så tänkte jag berätta att i förra inläggets kommentarer bestämde jag och en annan tjej att vi ska bilda en klubb för folk som gjort bloggsatans ego för stort, tjejerna som sa förmmycket. Nu ska jag dessutom framföra en sak, det finns tre stycken satan. Många hänger med på det, men inte tex Anda och lite så. 1) bloggsatan, en bloggare som har jävligt bra självförtroende och som jag skrev mer om igår. 2) den riktiga satan i helvetet som är ond och grejer, kalla honom Andas olver om ni så vill, haha. (och ja, Anda och Sandra är samma tjej förresten). 3) den tredje Satan. Ni som vet vem det är vet det, ni som inte gör det kan ju sitta och vara nyfikna eller också kan ni fråga mig. Ni kan ju iofs fråga mina kompisar också, får nog bättre svar då tror jag. Så nu är det klart, right? Lyssnar på mobile nu, en annan let go-låt, intressant, men rätt tråkig. Min mobil reglerar volymen lite när den vill verkar det som och det är ju lite skumt. Ingen är inne på msn och jag är i behofvav social kontakt pleeeeeeaaaaase? Jaja men hejdå i alla fall ni borde vara nöjda med mig nu. (Nessa´s starting to see the moon now, help thr the last bit!)

Kommentarer
Postat av: anda

andas satan äger allas satan!!!!! min satar är bara bäst bäst!

2008-07-22 @ 19:35:29
Postat av: RonjaR

Anda, never.

Mysigt med glädje, är också glad idag, tror jag.

2008-07-22 @ 21:16:37
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Vispen

Ja, många verkar ha haft en bra dag, även jag. Köttbullar måste man ju bara äta när man är på ikea.

2008-07-22 @ 22:55:49
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0