tisdagsliv

Har varit på nova nu med mormor och sara. Först var vi på max och åt burgare och där var gratis kaffe, coooolt. Lyssnar på where will you go med evanesence, himskans bra låt. Himskans är ett himskans roligt och himskans skånskt ord. Sen efer max letade vi i affärer. Vi fann ett rött linne åt mig och inte en pinal åt sara. Vi beslutade att äta en smarrig glass, är fanns mycket coola smaker. Jag to banan choklad och det var, just det, himskans gott! Åh jag älskar denna låten, den är så sann. Jag älskar evanesence, funderar på att gifta mig med dem. Men nja. Jag låter nog bli med det va? Fan, låten tog slut. Hittade en annan men vet inte vilken det är. Jag har iaf fått 700 kronor den senaste veckan, först 200 från mormor sen 200 från mamma och nu suddenly 300 från mormor. Jaha, detta var field of inosence hör jag. Nice to know, not for you, though. Jagä r himskans bored och vill skriva på Jana men kommer ingen vart. Ja det är ju livets långa gång, säger vi. Eller korta gång om man har otur. Men då är det sad. Åh min kärlek till evanesence tar livet av mig om ni undrar. Jag älskar älskar älskar dem. Nej nu måste jag sluta, eller varför måste jua nu det? Jag måste ju inget här i livet jag kan ju göra vad jag viil. Jag äger jig själv et ni. M okej jag måste verkligen sluta nu! Annars tröttnar ni på mig om ni inte redan gjort det. Vilket ni har. Men hej då.

Kommentarer
Postat av: Vispen

Okej, då fick du 500 kronor av din mormor alltså.

Bananglass låter gott!

2008-07-08 @ 18:32:11
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: anda

neeeeeee, jag tröttnar aldrig på dig och du äger så klart!!!!!! du äger alla blindstyrar!!!!!

2008-07-08 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0