wednesday bore

Jag har himskans tråkigt och lyssnar på you´re a star med evanesence i väntan på att min sega bok ska ladda sig. Ska ta en timme säger dem, bitches. Eller det är ju ingemar, i singularis. Idiota miga. Det är en shopaholic säger ja av Sofie Kinsella som jag har hört ska vara lite som Marian Keyes. Hoppas, för det är en trevlig bokjenre och jag vill såklart ha mer av det! har fått många liza-liknande böcke också, feministiska mordutredningar. "det finns en plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra", himskans bra boktitel till en fakta bok hon skrivit. Jag har inte läst den, haha, men ändå. Lyssnar nu på dangerous mind, med within temptation. Cool låt, säger vi. :) jag har himskans lite att skriva, märks det? Himskans irriterande. Jag skriver himskans lite ofta, jag är nog en himskaholic, himskans sorgligt. Okej nu måste jag sluta skriva himksans, men sen är fåågan: vad skulle jag annars skriva om? Det finns ju inget. Jag har fått dödsrelikerna, haha, som om jag kommer läsa den med Maria som förstör hela boken och sätter Maria-prägel på den. As if! men kul att ha två versioner av den också ju, det är ju nice och grejer. Jag har tre versioner av sexan, kanske femman också. Jim, Christer och Maria. på lördag åker vi till stugan och det ska bli kuli, jag lka nog läsa twilight-serien om den är något att ha. Sara och manda tycker det, och Katrin då men oon är ju bibliotikarie so hon älskar ju lala books. Det finns fyra i i bibliotikarie. haha, nerdkunskap. Nu lyssnas for good, nice. Nej nu inser jag att jag inte säger ett endaste vettigt ord här idag så jag kanske ska sluta. Ska hälsa från Nessa, hon älskar att flyga säger hon, det är så coolt att titta ned på alla. Så klart skulle jag få en visuell blogg, boring! Jaja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0