"Wow, that´s so crazy it almost makes sence."

Nu har jag varit med senlenarna i snart ett dygn. De kom vid två och vi åkte buss i sommarhettan till biografen. Sen såg vi mamma Mia igen och det var skitroligt för Sara och Johanna viskade över huvudet på mig. :) och killarna sjunger ju så himskans dåligt. Well well sen åkte vi hem och sjöng abba väldigt fint. Någonstans bestälde vi pizza också vilket var roliroligt. Efter att ha galt lite mera abba (gimme gimme gimme a man after midniiiiiiight! Lay your love ooon meeeee! ) kom pizzan och vi gick ut och åt. Amanda och Johanna började med ett rapmaraton och skrek högt såfort Lukas andades. Amanda var rolig när hon skulle berätta skämt också. "Mannen frågade kvinnan..o jäävlar!" lät det. Hha, så kan det gå. Sen gick Sara och Amanda ut med Lukas och jag och Johanna sjöng mer abba medans Johanna diskade allt inom räckhåll för hon är så sjuk. Vi kom fram till att om abba hörde oss sjunga skulle de ge oss ala sina pengar omedelbart. Sara trodde att det var för att vi skulle sluta sjunga men hon hade givetvis fel. :) sen kom de tillbaka och vi spelade rock band. Vi spelade monsoon flera miljoner gånger och Amanda failade på gitarren så sjukt mycket. Hon lyckades till sist, farcinerande. Hon provade att sjunga också, men inte sådär jättbra. Johanna viskade till mig när hon sjöng "du..vi kan nog inte inkludera Amanda i sin abba-musikal". Jag svarade "Nej, det går nog inte..du har rätt". Är vi snälla? Absolut. Sen tittade vi på Daniel real life som var en ganska bra och lite tråkig film. De sjöng båligt när de gjorde det och just nu har jag glömt hur filmen slutade? hur slutade den, just det ja, dottern fick köra. Vi tyckte att det hade varit ett bra slut om hon körde ihjäl allihopa. Enkelt slut det där. Sen tittade vi på lite av hairspray som var skoj men den filmen är ganska så patetisk. Sen spelade vi monsoon på expert som resulterade i att alla failade på två röda sekunder. Jag var deaas cotch. "Kom igen nu Amanda, failar du, nej fan det där är bra! Och johanna är på topp! Sara det där var det falskaste jag hört!". Behöver jag säga att jag inte hjälpte dem ett skit? Trodde väl det. Jag hjälpte de inte ett skit. Sen gick vi upp och tittade på filmklipp från en beatles-musikal och lite annat boring. Sen, runt två, gick vi och la oss. Vi blev sjukt rädda för vi hörde saker uppifrån så det slutade med att alla låg i sängen ist för på madrasserna. Föreställ er. Jag ligger, trött som fan, med mensvärk och blodar ned lakanen. Bredvid mig ligger tre flickor och jag ligger intryckt mot väggen, i sommarvärmen vid tre på natten. Treevligt. Lägg till lite lilla sjöjungfrun till det så ska ni få se att det blir flummigt. Ungefär. "vems fot har jag i ansiktet?" "vem ligger jag fastklistrad emot?" "ooo, Emmas fötter är så kalla, mmm"(myser med dem). :) men sen kom mor och far hem vid half fyra och jag hoppade ned på madrassen istället. Den var kall och grejor. Då försökte vi faktiskt sova och runt fyra gick det. Johanna gick upp halv åtta för hon skulle till falsterbo. Vi andra gick upp elva och jag är rtött och mår illa i mina ben och vill sopva några timmar men orkar inte. Bjebb. Men jag har haft en underbar dag och natt och hoppas alla andra också haft det. Så hejdå och adios amigos och sånt

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Kolla in vår hallrenovering på min blogg... va tycks? Ha en nice dag!

2008-07-27 @ 13:22:45
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: RonjaR

det lät som en flummig och typ halvmysig dag. Själv har jag varit uppe sent två nätter i rad och sov till halv elva i morse.

2008-07-27 @ 16:34:42
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0