I see.

På skrivarkursen var det festligt värre. Vi drack sprite, mycket gått. Ingemar fick ta ton och tala lite med alla, alla hånade honom, stackars guy. :/ sedan drog Niklas fram en gitarr och spelade så fingrarna blödde. Mina hade gjord det om jag var han, i alla fall. Sen idag har jag även ätit max och hittat nya evanesence-låtar. Men jag behöver mer, allt there is, måste ha, behöver, måste ha! Kräva! Alla som har skickar till mig, peeeeeeeeaaaaaaaaaseeeeeee. I beg you. Anyway så ska jag nu kanske gå och bada trotts vattenbristen. Jag tar ert dricksvatten, era små stockholmare och vad ni nu är mer. Materialet från kursen dimper strax ned i ett enskilt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0