Isn´t something missing?

Idag är värsta konstiga dagen. Lite kul men mu tråkig också. Konstigt. Jag har gjort massa grjejor känns det som men jag vill bara göra mer. Håller jag på att bli sosial eller? Nja knappast. Jag kanske ska skriva lite på en historia elelr nåt så jag blir glad. Sara lyssnar på vandraren på youtube. Gå gärna in och kolla på det, om ni känner för det. Nu stängde hon av. Vad bra för jag vill inte höra. Jag är konstig i halsen. Nej nu satte ungen på igen. Jag orkar inte skrika på henne. Nu vet jag vad felet är, varför hon stänger av, datorn buffrar. Eller kanske inte förresten. Min sockerhalt idag är 6 tobleronebitar och sirapsmackor. Jag skulle inte säga nej till en chokladboll. Verkligen inte. Nej nu satte hon på solo lucia. Är hon beroende av mig? Det är hon nog. Usch min hals är konstig och jag suger på att blogga. Isch jag tror jag slutar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0