carry you home

Jag lyssnar på carry you home med James Blunt den allsmäktige. För mig iaf ;) jag är besatt. Jag jsunger de låtarna bra. Eller också, så gör jag inte det. Men jag kunde ha gjort. Jag kunde ha varit död också. Det fattar inte Agnes, att vad som hälst kunde ha hänt. Min farmors mormors farfars någonting kunde ha dött innan de fick barnet som ledde till mig. Men det gjorde de inte. Turligt nog. Men det är ett bra argument i diskutioner, tycker jag. Nu lyssnas silent house med ixie chicks. haha fin stavning. Den får mig att tänka på morfar. Av ngn anledning jag inte har kommit apå än. "and I will remember the years when your mind was clear". Så väldigt väldigt. Om ni fattar. Naj you don´t. Det har jag vant mig vid.
Idag har jag tittat 3 avsnitt mera Cristin. Som är bra bra jättebra. Jag är lite kär i det, om ni undrar. Det får mig att tänka på roliga saker, alltså inget, men ändå. Liksom, det finns inte en enda tanke med den! Oj jag verkar vara trött, jag tänkte skriva tidning istället för tanke. Fan vad seg jag är. Idag ritade jag med penna på bilden. Lisa sa att min första teckning såg man vad det var. Hon är inte sparsam med sina komplimanger. Sen en hel citatlös biologilektion, how sad!! Nej nu ska jag lämna er åt ert sada öde. goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0