radio Emas festivalspalt!

Spara en minut av er odyrbara tid, för att se vad jag tycker om den sista "skrällen". det var en skräll, för det blev ingen skräll. fattar ni?
låt 1: Niklas
ganska bra, men seg röst, och sega verser, och segt!
låt 2: kalajsa
vad fint och bra, men de hade gjort bättre i en poplåt helt klart.
låt 3: Daniel
varför kör alla med det här konseptet, party? kan de inte sluta med det? Seeeegt!
låt 4: Linda
Refrängen är rätt okej, men kan man inte typ stryka versen? Och texten är ju bara, seg.
låt 5: Nordman
Jag hade förväntat mig, jag vet inte, en ny vandraren kanske? Jag hade visst fel. Den var rätt bra, men så börjar de snacka om kärlek och man bara varför! Helhetsintrycket är ändå wonderful, me like nordman :D (jag älskar att skriva så, in your fase Rickard!)
låt 6: Sibel
Jävlar vilken röst, frågan är om det räcker..jag tror inte det. Ännu ett vanligt konsept.
låt 7: fronda
ga vad kuligt, bra text, och man blir solskensgladiglad! Ägotext!
låt 8: pereli
jag vet inte, rätt bra, så allmän. kan man säga..hejdå stackars tidsspenderare.
p.s. ännu en hälsning till bitcharna i Hamra, har någon dött i backen än? Om det är så, är det Ronja? *hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0