"gosse, fattar du vad det handlar om?"

Dearest darlingest Nessa
(och ni andra)
jag har varit på Kreta!!!!!!!!!!!!! Underbart var det, sol och pool och massssaaaaa godis och gottis och Marian-böcker(såklart) och allt annat man kan önska sig!
Jag vet inte vad jag ska säga om Kreta riktigt, kan börja med några citat så länge medan jag tänker.
Jag ska ta en bild på Sara.
Sara: Bra bild för att vara av dig.
Mamma: Bra bild för att vara på Sara!

Emma: Vad gör du?
Pappa: Jag skalar ägg.
Emma: Vad ska du göra med de sen, koka eller steka?

Emma: Jag är hungri g som en gås!
Pappa: Är gåsen kanibal då, nu när du ska äta ägg.

Sara: Jag har kommit på världens bästa ide! Man borde uppfinna bombpulver, som man blandar i vatten, så exploderar hela planet!
Pappa(försöker nog vara smart): Men man får inte ha med sig vätska på planet.
Alla andra typ: Man kan köpa det på flygplatsen.
Så höll vi på och gaggade om det ett tag.
Det är det jag kan komma ihåg nu. rubriken är från låten billy med gyllene tider. honestly måste jag redan gå, sorry.

Kommentarer
Postat av: Tildah

gyllene tider suuuuger -.-

men ändå
det verkar varit schööööööönt, kollade bilder på saras bilddagbok förut (:

2008-05-05 @ 19:31:33
URL: http://TildahWilson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0