ja, jag spammar min blogg.

Ja. I alla fall så tyckte jag också att gyllene tider sög, Tilda. Men den här låten är så vacker vacker underbar fin fantastisk jag vet inte!

Torsdagen inan Kreta hade vi ungdomsting om någon undrar. Vi pratade om..ja, vad vi nu pratade om. Skånetrafiken. Det roligaste var när folkpartisten i politikerpanelen höll med vänsterpartisten. Underhållande.

I måndags hade vi en DÅLIG dag datorn och jag. Jag fick mens och därmed helvetesverk och helvetesdepresion, samt trötthet efter helgen. Dock ringde fyra änglar och gjorde mig glad! Stockholmarna alltså. Alla mobbade varandra utom Rena som var snäll. "det är obehagligt med snälla människor" fick hon höra från mig. "Nej Olle, jag är ingen macka" sa Maja plötsligt, oroväckande-yes.

Sen så ringde Ronja i lördags och berättade att vi ska sjunga duett på festen på brölloppet som hennes föreldrar ska fira, sitt eget alltså. Jaja, har jag bloggat för mycket nu? Oj, glömde säga att rubriken i förra inlägget kommer från tof och jag gillar det citatet. jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0