Rm-raport

Nejmen hejsan! Nu är min blogg flyttad och jag kan skriva om allting. Till exempel rm. Vi åkte till stockholm Natta och jag, och arrivade runt sex. Vi träffade en liten kille som jag i resten av inlägget kan kalla för I. I: Vet du? Om en björn biter ihjäl en, då dör man! Vi: Okej.. Sen kom vi dit och åt, men problemet var att jag inte hittade Ronja! Hon var borta. Vi hittade henne vid åtta och sen snackade vi i kaffeterian, trevligt. Vi flummade. Ronjas lärare: Ni får inte gå in i matsalen förra veckan! Min lärares dokumentnamn: I morgon när kriget kom till Emma Haha. Vi flummade supermycket! Sen på lördagen gick jag upp och snackade med Vispen vid frukosten, Rakel kikade förbi också och tog reda på vem jag egentligen var. Vispens ledsagare trodde jag var sjutton. Sen kom Onja och vi flummade och sen gick jag och spelade goalball. Vi utklassade dem, men det hjälpte jag inte till med. Sen sprang vi och steppade, det var hur jävla kul som helst och vi bara flummade! Wonderfully. Sen åt jag och snackade med Onja, gick och elektronsköt och det var kul. Sen väntade vi på fikan och sjöng högt, de gillade oss de andra idrottande där. :) Sen åt vi fika och den var förjävla gott ju. Sedan så trevlade vi och spelade goalball igen bara för det. Just det, innan det spelade vi showdown. Jaja. Sen så satt vi på rummet och så, sen väckte jag onja som somnat. EFter detta åt vi middag med I. I: Vad blir det till efterrätt? Ledsagare till I: Chokladpudding. I: Hoppas det inte är fläsk i. Man bara ehhhh? Sen kamratfest och vi sjöng vandraren vi två. Vi och en ståuppare var bäst! :) tycker jag. Jag nämnar inga namn men jag kan kalla honom örnen. Han sjunger bra och är flummig som fan! :) sen så var det disko och jag och Onja dansade precis hela kvällen. :-o sen flumma lite och sen sovning. På söndagen skolkade jag från en aktivitet och var och hälsade på Maja som var assistänt-tränare, fast hon gjorde inget. Så hon kunde flumma med mig. Sen så kollade jag på Onja när hon spelade avanserad goalball och snackade med Albin och sånt kul. Sen lunch och sen åk ut till flygplatsen. Vi satt där i ett år. Sen flög vi och vi var psykat trötta, vi körde bokstavsleken och då lät det så här: Emma: Alexander. natta: Edna Emma: Axel..nä vänta nu..sa du Edna? Natta: Okej då, Ry. Emma: Vadå Ry? Natta: Ry Forcell du vet. Emma: Hon heter Gry. Haha jag hade hysteriskt kul och var övertrött! Sen igår hade vi skolan. Jag flummade och hade det trevligt. Idag började jag temaveckan och jag simmade 1000 meter och åt på saluhallen. Nu är jag hungrig, men C U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0