Sammanfattning av förra veckan.

Detta är en sammanfattning av min vecka jag kan publisera vid tillfälle. Den skrivs i skolan, fy! På måndagen hade jag först skola, bland annat so då jag inte gjorde något och slöjd då jag gjorde ingenting. Sedan till skrivarkursen och pang prego i bilen som snackade om bråttsrock. Rätt hilarious. Sen åkte vi t´dit då och där snackade vi om isländska namn, x. gilla. Fint! Sen sa Niklas att det finns något som heter snigelbög, ett isländskt namn. Då började vi snacka om tvåtjönade djur. Då kom Niklas på vad en fru som blivit bedragen skulle säga: ”Din vandrande pinne!” Hiha. Sen skrev vi brutala dikter. ;) me like! Sen kom vi hem och kollade på rapunsel i ny tappning, som lesbisk tennisspelare. Underbart! Och kul! Tisdag Vad gjorde jag då? Just det, vi fick själl och det blev tyst i klassrummet. Det var väl det. Sedan så ja..kom jag hem och ja..vad kan jag ha gjort? Hela dagen är helt blank? Weird.. Jag pratade ju med Tilda så var det! Onsdagen började med att jag gick i skolan. Jag redovisade pompeji och det gick bra. :D sen var det sånggrupp nästa och vi sjöng inför konserten och trevlade oss. Sedan kom jag hem och gjorde inget. Jomen, det måste jag ha gjort. Nähä. Igår så hade vi konsert på kulturskolan och vi ägde så sjuuuuukt håååårt. Dessutom har jag fått back mitt svenskaprov med mvg på. Jag äger så sjuuuukt myyyckeeet. Idag skall jag uppspela på musiken och sen åka till sthlm och freaksarna! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0