en high five men ingen falaffel

Hallå alla lyckliga, de olycklga kan stoppa upp nåt. Nu har jag först talat med Onja och honey vilket var sjukt roligt. Honey skulle åka och skjuta Onja men först skulle hon sätta upp en lapp i hennes panna. "ps: hon var redan död!". Sen så var hon väldigt konstig hela tiden. mitt i en konversation sjunger hon "I gave you my heart". Sen sa hon också vilda musen på grönland och blandlandet. Ja jättenormalt och ingen förstod det roliga i detta men skitsamma. Sen ovslutade jag samtalet väldigt hastigt för jag skulle åka och titta på när mor sjöng på stortorget med sin kör. le kör hette den. Roligt namn yeah. Jag och syster hade dock trekvart att fördriva innan hon började så vi gick först runt och skrålade på 4-rätters mål som vi inte kunde. Sedan gick vi in och satte oss i trappan på olens och tittade på mamma mia. Sen såg vi kören och den var helt okej. Fina stämmor men hemsk sång från vissa håll. Glömde säga att vi köpte en iskall cola på falaffel-stället som tydligen fanns där. Jag ville köpa julmust på hemköp men Sarisen var för lat. Sen köptes ha long och vi åkte hem och åt detta. Nu ska jag leva, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0