I´m a surviver

Igår så dog jag faktiskt inte. Dock var jag tvungen att göra livsfarliga saker som att stå på hala skidor och så, och lyssna på instruktioner på danska-men jag överlevde. Skrattade en jävla massa också, mest åt mohammed. "är vi rådjur?" är ju inte saker man vanligen säger. Och jag tyckte också att två andra saker var ku. det kommer inte ni, men aja. 1) arvid: mina bilar är snart slut. Gilma: jag kan ta en. 2) ledare: tack så mycket för den här dagen. Elev: det är lugnt. sen var det konfirmation och då konfirmerade vi oss litegranna. Vi typ skrev tidningsarticklar om jesus. Yeah yeah. Idag, onsdag, blev jag mensskadad (mitt nya egenpåhittade ord) och fick stapplande åka hem. Men nu mår jag så klart skitbra vilket ju är liiite iriterande och pappa säger att jag inte får gå på twilight men det ska jag visst. Eller försöka gå på den, för vi kommer nog inte ens in. Damn. :( äsch hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Akta dig så du inte blir kristen... :P

2008-11-26 @ 16:53:39
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0