I´m gonna lay dooown...;)

Heeyy, the queen of the party has arrived! Jag dök upp hos Tora vid halvsju-tiden och jag hlsades med en gerbil på halsen. Hej hej. Sen så var det tackos som hjälde och sen viskade alla visklekar där de trodde att jag var gay och annat. Sen så ja, sen fick alla för sig att de skulle spela en jasslåt. Med bara våra röster skulle vi spela. Så här gick låten till slut. Den börjar med Anna på tysta trummor och Karolina på rullande bas. Sen call-and-responsar Agnes, Elise och Tora tills refrängen börjar. Det är jag som sjunger den enda jassrad jag kan: "I´m gonna lay down". Överraskningen var när under inspelning Elise responsar "are you gonna lay dooown?" hemskt falskt och på svensklåtande engelska. Moha, alla började skratta mitt i tonerna. Men fan vad bra det lät ibland! Sen spelade Elise och Karolina låtar och vi sjöng kanon och vi lekte jarader och annat. Jag har haft sjukt kul men inga citat finns, vad tråååkigt! Jag kan ge er ett gammalt istället. Vi pratar om reglerna, för klassen och vi ville säga att man skulle behandla varandra lika. "ja, man ska vara likgiltiga mot alla!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0