like a lady

lyssnar jag alltså på. Sjunger och snörvlar i ett. Har haft en mysig dag idag, började med att handla med far och åka och hämta kakel och annat trist. Sen lite slö innan jag begav mig ut i snön (har jg någonsin sagt att jag haaaaatar snö?) med Natta där vi kollade på böcker, åt på espresso house och sjöng 9 to 5, jag försökte lära henne den, det gick sådär. Just nu sitter jag och chattar med Åpan Ånja, det är tevligt och snart åker mor och far på party i ystad eller vart det nu var de skulle. Nu lyssnas lithium och den var det allt ett tag sedan man hörde,dfin är den. Det hade jag allt glömt. Usch idag har jag inte någon sjungdag har jag märkt, började förmiddagen med att inspirerad av Onja och Sharon sjunga aquarius i rätt tonart. Ja det lät ju...sådär. Hade ingen aning om att den var sååå hög! Sen ska jag nog freaka loss lite på running up that hill eller nåt, haha, ingenting är så bra mot att sjunga kasst som att sjunga ännu kassare u know! Det är ju ingen som dör, utom möjligen min syster, katt eller hund. Så kan det bli, eller min dator/mobil/ennan teknisk utrustning. Men bara jag lever så blir det bra säger vi. Oj nu lät jag lite som en mördare, hmm. Varför tar allrig denna låten slut egentligen? Känns som den har gått i två år, men det kan den nog inte ha gjort. För om två år går jag ju på gymnasiet och sånt. Hjälp. Nu lyssnas det på mr rock and roll, vilket är mysig låt på typ skotska. Säger i alla fall Sven att det är på. Jag älskar den och jag kan nästan sjunga sånna här låtar idag. Men nu tänkte jag vara en riktig sadist och överge er. Fast ingen läser ju min blogg längre. Men ändå hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Det är ingen som läser min blogg heller.

2008-11-23 @ 15:47:56
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0